Kreacje linii opakowań produktowych. Apetyczne projekty podkreślające atuty poszczególnych brandów, wyróżniające je na półce sklepowej.
Stworzenie wizerunku brandów Starkus, White Dog, Pure Grain; produkcja filmu reklamowego.
Nagrody: nominacje do prestiżowej nagrody Art Of Packaging, wyróżnienie na festiwalu MUST HAVE Łódz Design Festival, złoty medal w prestiżowym konkursie International Review of Spirits.
Stworzenie zupełnie nowego wizerunku m.in. poprzez nowe projekty opakowań, serwis www, reklamę TV oraz przeprowadzenie akcji promocyjnej.
Efektem był wzrost sprzedaży i wysokie pozycjonowanie Klienta względem konkurencji.
Projekty nowej linii opakowań produktowych wraz z pomysłem kreatywnym. Wykorzystanie emocjonalnego symbolu serca, kojarzącego się z ciepłem rodzinnym i miłością – komunikat skierowany do kobiet 45+.
Kreacja opakowań wyróżniających nowe produkty (przeniesione z innej submarki) wśród konkurencji poprzez nowatorski blok kolorystyczny na półce sklepowej; nacisk na nowoczesność, atrakcyjność i apetyczność.
Kreacja opakowań linii produktowych, m.in. cydru – lekkiego napoju alkoholowego, przeznaczonego głównie dla kobiet. Projekty podkreślają lekkość i owocowy smak.
Projekty opakowań różnych rodzajów miodu. Mocne eksponowanie samego produktu, podkreślone elementami kreacji.
Kreacja linii opakowań. Kolorystyka wyróżniająca produkty, podkreślenie tradycji i jakości wyrobów.