Stworzenie nowej linii kreatywnej dla materiałów BTL ekskluzywnej inwestycji Złota 44 w Warszawie.
Stworzenie nowej linii kreatywnej dla materiałów BTL ekskluzywnej inwestycji Złota 44 w Warszawie.
Komunikat podkreślający informację sprzedażową oraz zaskakujący i prowokujący zarazem. Wzrost rozpoznawalności marki inwestycji oraz wzbudzenie zaufania do Dewelopera, przekładające się na wysokie współczynniki sprzedaży. Nośniki: Internet, outdoor, radio, media lokalne.
Stworzenie ciekawej kreacji i skutecznego media planu w celu zainteresowania inwestycją oraz podkreślenie komunikacji pro-sprzedażowej. Kampania wzbudziła duże zainteresowanie, a odzwierciedleniem skuteczności przeprowadzonych działań była wysoka frekwencja w biurze sprzedaży.
Kreacja materiałów poligraficznych oraz reklamy wielkoformatowej, podkreślających ekskluzywny charakter inwestycji.
Przekaz wizerunkowy skierowany jednocześnie do czterech grup docelowych: studentów, młodych przedsiębiorców, inwestorów oraz osób 25+ pracujących w wolnych zawodach. Efektem jest niebanalny wizerunek (strona www, materiały BTL, reklama wielkoformatowa) skutecznie realizujący założenia.